Дигиталниот маркетинг во 2020 – Дознајте ги трендовите во светот на дигиталниот маркетинг за 2020

Дигиталниот маркетинг во 2020 – Дознајте ги трендовите во светот на дигиталниот маркетинг за 2020

Развојот на социјалните мрежи, иако не трае подолго од 15 години, е по многу нешта неверојатно револуционерен. На почетокот, многу малку луѓе верувале во најзначајните друштвени платформи денес како Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, и дека ќе имаат толкаво влијание.

Се започнa со споделување на фотографии од неделниот ручек со семејството, понатаму со растот на Twitter, смешните видео клипови, се до политичките критики. Апсолутно во секој сегмент, светот се управува преку овие платформи. Тука главен виновник е дигиталниот маркетинг. Тој како моќна вештина денес, а и во иднина, воедно претставува срж за успешен бизнис.

Дигиталниот маркетинг совршено ги “експлоатира” социјалните мрежи. Секојдневно станува се поочигледно дека тие се моќни алатки и доколку скакате да бидете успешни во тоа што го правите, неопходно е да ги следите и користите. Причината е едноставна: таму се вашите потрошувачи. Затоа таму треба да бидете и вие.

Светот го води технологијата и сè околу неа се развива со перманентна брзина. Доколку сакате да ги избегнеме замките на промените, а сепак да останете во чекор со нив, прочитајте ги следните 9 трендови поврзани со социјалните мрежи кои ќе бидат значајни за вашиот дигитален маркетинг во 2020.

1)Приватност и сигурност
Тренд број 1

Приватноста и сигурностоа не се случајно на прво место, и тоа не само на полето на социјалните мрежи, туку на интернет воопшто. За да отвориме gmail account или да се пријавиме на било која друга социјална мрежа, неопходно е да оставиме одредени лични податоци, кои парадоксално служат за заштита на приватноста. Меѓутоа, никој со сигурност не може да каже што се прави со сите тие податоци и ако се користат, за што точно тогаш.

Покрај тоа, тука е и проблемот со лажни следачи и инфлуенсери. Кога е во прашање дигиталниот маткетинг важно е да се стекне довербата кај купувачот/корисникот. Заштитата на приватност и личните податоци без сомнение е најјакиот адут кој може да Ви донесе добри резултати.

2) Видео- content No. 1
Тренд бр 2

Бројките не лажат, барем не секогаш, а во овој случај тие велат дека е содржина која од година до година бележи најбрз тренд на раст. YouTube е се појак и подоминантен, и не е случајно тоа што Facebook и Instagram од неодамна форсираат видео содржини.

Зошто е видеото толку привлечно? Едноставно, бидејќи обединува визуелни, текстуални и звучни содржини, а корисникот не мора да скрола , доволно е само да кликне на Play/Stop и сите сетила да му бидат зафатени. Во просек околу 500 милиони луѓе на светско ниво дневно гледа “story”.

Видеото е доста интерактивна содржина, едноставно за конзумирање и креирање, со тоа станува популарна маркетиншка алатка на многу брендови.

При креирањето на било каков облик на видео содржина навистина треба да обрнете внимание, бидеји овој начин на комуникација без сомнение ќе расте и понатаму.

3) Социјални мрежи-главен извор на информации
Тренд број 3

Сведоци сме дека порталите се повеќе ја превземаат предностa кога се во прашање пренесувањето на информаци, вестите за дневно политички збиднувања во земјата и светот. Печатените медиуми се се помалце присутни и актуелни, додека младата популација пак не следи вести на телевизија туку преку порталите (социјалните мрежи).

Податоците велат дека 57% од посетеностан на некој портал доаѓа од споделување на содржини преку Facebook или Twitter. Исто така, друштвените мрежи се и канали за брз проток на информации, на пример со одредени Breaking News со рекордна брзина веста се пренесува низ целата планета. Од друга страна се и лажните вести кои се многу лесни за дистрибуција, кои не враќаат повторно на почеток и прашањето за доверба, сигурност и одговорност за пласираните содржини.

4) Купување од фотеља
Тренд број 4

Предност или мана на интернетот , а и друштвените мрежи е тоа што речиси за 70% од дневните активности не морате да се помрднувате од вашето омилено место. Поточно, се можете да извршувате од вачата омлена фотеља.

Дигиталниот маркетинг ја искористува нашата мрзеливост , што и не е така лошо. Можете да избегнете чекање редови и да си ги платите сметките само со еден клик, да си го наплните фрижидерот, да си купите нова облека за викеднот што следи, можете и да си јадете нова работа, како и да заработувате од дома. И сето тоа од најудобното место. Сето ова допринесува за популарноста на интернет продавниците, особено преку Facebook и Instagram, и тоа не само за мали локални бизниси туку и за водечките светски брендови.

5)Интеракција
Тренд број 5

Интеракцијата со квалитетната содржина во рамките на областа во која работите е главен факто за поттикнување на Вашата публика на рeакции од типот на коментари, споделувања, праќање на пораки. Сето ова без класичниот Call to Action трик. Поентата е да се анимира публиката, да ја заинтригирате така што ќе се постигне заинтересираност и инспирација за Вашата содржина, при што ќе се поттикне желба за реакција.

Facebook групите се одлично место (особено по промената на FB алгоритмот) каде што луѓето собрани на едно место дискутираат, коментираат, разменуваат содржини и идеи. Со помош на Facebook групите лесно може да ја тестирате публиката, што ќе Ви биде од голема корист понатаму при таргетирањето. Сличен тренд постепено воведува и Instagram, каде инфлуенсерите започнаа со заклучување на своите профили за полесно да ги генерираат вистинските следачи, т.е да се задржат оние кои навистина се заинтересирани со содржината.

6) Инфлуенсери
Тренд број 6

Дали тоа му се допаѓа некому или не, инфлуенсерите се битни играчи на маркетиншкото поле. Предвидувањата се дека од почеток 2020 година на глобално ниво инфлуенсерите ќе генерираат околу 10 милијарди долари, а ако се суди по овие претпоставки тој тренд со сигурност ќе продолжи да расте.

Инфлуенсерите се впрочем едни од главните виновници за порастот на видео популарноста (VLOG, STORY),особено во модната и козметичката индустрија. Меѓутоа , инфлуенсерите своите услуги ги наплаќаат превисоко, особено оние чиј број на следачи е неколку стотини илјади. Тие се дури прескапи и за големите брендови, кои можат се да платат.

Од тука настапува друг тренд кај големите компании, тие ангажираат т.н микроинфлуенсери (со помалку од 100.000 следачи) кои чинат помалку и кои имаат помала публика, но која е јасно дефинирана и ориентирана (прецизно таргетирана). Со тоа шансите за успешна конверзија се поголеми. Со оглед на актуелниот тренд на хомогенизација на потенцијалните купувачи и ориентирањето кон микроинфлуленсерите, сега е право време за соработка со некој од нив.

7) Транспарентност
Тренд број 7

Таканаречената генерација на миленијалци е впрочем генерацијата која диктира, односно бара од брендовите и инфлуесерите кои ги следат да бидат што поотворени. Сакаат да бидат потранпсренти и попристапни на друштвените мреѓи, поточно сакаат искрен однос. Ги интересира кој се крие позади се, потеклото на производите, условите и начинот на обработка, сметаат дека имаат право да знаат што точно купуваат.

Се повеќе се обрнува внимание на behind the scene – пристап на производот, односно– потенцијалниот корисник. Колку повеќе сте отворени и искрени на друштвените мрежи, а воедно и се грижите за околината, покажувате и стекнувате доверба која сигурно ќе ви возврати. Содржините во форма на видео допринесуваат за најголема транспарентност.

8) Автоматски одговори и chatbots
Тренд број 8

Ако Вашиот бизнис е примарно ориентиран на online платформа, односно ако најмногу продава преку дрштвените мрежи, ова е одлична вест за Вас. Оваа комуникација е од есенцијално значење за подобра конверзија. Замислете се себе си во улога на купувач на некоја платформа, каде сте заинтересирани за некој производ и праќате порака на страницата, но никој не ви одговара со денеови или пак ве игнорира. Логично е дека ќе се откажете и ќе го побарате производот на друго место, кај некого што е поуслужлив и пољубезен.

Автоматските одговори веќе постојат, меѓутоа многумина имаат чувства дека разговараат со машина или робот. Недостасува чувството на човечки однос, без оглед на тоа што станува збор за online. Големи се шанситедека во најблиска иднина и тоа ќе се реши со напредните chatbots, кои ќе го започнат и завршат целиот комуникациски процес од понуда до купување. Притоа купувачите ќе се почуствуваат дека комуницираат со вистинска личност.

9) Augmented reality (AR) Проширена реалност
Тренд број 9

Augmented reality претставува тип на искуство каде реалното опкружување се проширува, односно се прекриваат одредени дигитални информции и така се кереира нова така наречена проширена реалност. AR освен што пружа забава е најголемиот иден потенцијал за дигиталните меркетари.

Најјак адут на AR е што е забавен и прилагодлив за сите возрасти. Неприкосновено е креативен и секој сигурно би нашол нешто за себе. Кога е во прашање дигиталниот маркетинг AR нуди единствен начин на персонализиран storytelling и можност да се искористи во различни области и за разноврсна публика. Со сигурност оваа област допрва ќе се развива и ќе открива нови димензии на проширената реалност.

Многупати сме виделе дека да се биде креативен не подрзбира буквално измислување на нешто ново, туки пред се разбирање на она што го работиме и како вешто го комбинираме со модерното и традиционалното. Така е и при креирањето и пласирањето на маркетинг стратегиите на друштвените мрежи.

No Comments

Post A Comment