RETHINK 2019

rethink 2019

About This Project

КОИ БЕА ПРЕДИЗВИЦИТЕ НА RETHINK 2019?

Лојалноста на корисниците во голема мера зависи од квалитетот на услугата која ја обезбедува компанијата, како и способноста да обезбедат одлично дигитално искуство за корисникот. Преку концептот на crowdsourcing, ко-креација и design thinking, 50 амбициозни млади работea на реални бизнис проблеми кои бea дефинирани од страна на спонзорите заедно со организаторите.

Секој предизвик соодветно се модифицираше според потребите на компанијата во согласност со темата на Rethink 2019. Иновативните компании кои одлучија да бидат дел како платиниум спонзор на овој настан се стекнаа со единствена можност 3 тима да работат на нивниот специјализиран предизвик соодветен
за работата на нивната компанија. За секој предизвик претходно беа одредени по два тима (15 луѓе, 5 во секој тим).

Предизвик бр.1 – Охридска Банка

Како да ги промениме финансиските навики на младите корисници на банкарските услуги преку вештачка интелигенција и големи бази на информации?

Предизвик бр.2 – Групација Магнетик

Како до повеќе податоци преку дигитални канали за да се зголеми продажбата во модната малопродажба?

Предизвик бр.3 – Дона

Како до зголемување на дигиталните интеракциите за да се зголеми препознатливоста на брендот?

Процес

Процесот Kреативниот маратон Rethink започнува кога компаниите-покровители ќе поставуват нивните индивидуални предизвици. Потоа, преку различни онлајн и офлајн активности привлекуваме голем број на креативни луѓе, фокусирајќи се на домени на искуство и интерес кои се соодветни за потребите на секој од предизвиците засебно.

Ги селектираме најдобрите кандидати и ги организираме во мултидисциплинарни тимови. На почетокот на настанот, откако учесниците ќе се запознават меѓусебно, почнуваат со brainstorming и истражување. Текот на настанот се води по чекорите на Design Thinking методологијата, и тимовите се предводени низ процесот од страна на лиценцирани фасилитатори (членови на нашиот тим кои кои ги водат тимовите за време на целиот настан).

Тимовите исто така имаат менторска сесија со претставници од компаниите кои имаат поставено предизвик, со цел да добијат совети за досегашната работа и насоки за следните чекори. За време на тридневниот настан, учесниците смислуваат и тестираат решенија, кои на крајот им го презентираат на стручното жири составено од преставници на компаниите, кои го избираат најдоброто решение. Победничките тимови добиваат награда и можност да бидат вклучени во имплементацијата на нивните решенија.

Зошто го започнавме Rethink?

Компаниите се секогаш во потрага по нови, иновативни решенија, што ќе ги издвои од конкуренцијата. Во исто време, младите креативни луѓе немаат многу можности за споделување на нивните идеи и работење на истите. Целта на Solveo е да биде мостот помеѓу иновативните компании од регионот и креативните луѓе, и преку Rethink го постигнуваме токму тоа.

Што постигнавме до сега?

Организиравме 2 Rethink креативни маратони:

Rethink: Smart Cities – How the city works and lives, и Rethink 2.0: The Future of Digital Customer Experience

со поддршка од повеќе од 60 организации и компании,

во кои земаа учество вкупно 150 учесници,

и произлегоа 30 креативни решенија.

Победнизите на Rethink 2019:

Rethink 2019

Иднината на дигиталното корисничко искуство

Date
Category
Art